Menu

Hvem er kysmunden?

Kysmunden er logo/brand for Scor.dk – Danmarks ældste datingsite for voksne.

Sitet Scor.dk er drevet af en dansk ejet virksomhed, der har eksisteret i over 20 år. Virksomheden er en – næsten – helt almindelig dansk virksomhed hvor alle medarbejderne har været ansat mere end 10 år! Virksomhedens produkt har en målgruppe, hvor brugerne af sitet vil opleve nøgenhed og mangfoldighed. Vi har højt til loftet og her er plads til alle. Ingen fordomme og frisindethed er nogle af de nøgleord, der kendetegner sitet.

I forbindelse med sitets 20 års jubilæum introducerede vi Kysmunden, en ide der opstod ifm. en markedsføringskampagne, med fokus på "Jo mere du får, jo mere har du lyst til at gi'". Vi fokuserer på forskellige velgørende foreninger, og danskernes lyst til at gi' og støtte op om gode formål.

Vi donerer i den anledning til diverse foreninger med gode formål, som vi ønsker at støtte. Udover støtten af det gode formål, er vores mission også at skabe opmærksomhed på det at give lidt retur, hvis der er overskud til det. Det kan være blot at holde døren, rose en kollega, eller - som vi gør – donere til gode formål. Jo mere du får, jo mere har du lyst til at gi'.

Med Kysmunden forsøger vi også at gøre opmærksom på, at vi er en almindelig dansk virksomhed med ganske almindelige ansatte, hvor der er fokus på medarbejdernes trivsel og arbejdsmiljø. Vi tager vores virksomhed seriøst og stræber efter at levere et produkt til vores brugere, hvor kvalitet, sikkerhed og god kundeservice er nøgleord.